Preinscripció FP Grau Superior 2020

Cicles Formatius de Grau Superior

Dates de presentació de sol·licituds de preinscripció: del 10 al 17 de juny de 2020.

La presentació de sol·licituds s’ha de fer només per internet a aquest enllaç.
Feu servir els navegadors Mozilla Firefox o Internet Explorer.

PORTES OBERTES VIRTUALS dijous 4 de juny de 2020
Gestió d’Allotjaments Turístics de 17:00 a 18:00
Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments
Guia, Informació i Assistències Turístiques
de 18:00 a 19:00

Accés a través del següent enllaç:

Oferta inicial de places
Dossier informatiu
Vídeo de testimonis dels alumnes dels CFGS.

Sol·licitud electrònica:
    1. Emplenem la sol·licitud (Feu servir els navegadors Mozilla Firefox o Internet Explorer).
    2. Aquí podeu consultar el vostre IDALU, si no el teniu.
    3. Codi del centre: 08047480 – Institut Mediterrània.
    4. La sol·licitud que s’envia queda registrada i no cal enviar-la al centre.

En el cas que s’acreditin criteris de prioritat:

1. Cal enviar escanejada o fotografiada per les dues cares a la bústia oficial del centre (a8047480@xtec.cat) la documentació acreditativa posant-hi a l’assumpte Preinscripció 1r (o 2n) CFGS (poseu també el cicle formatiu, segons correspongui).
    2. El centre contestarà aquest correu, al més aviat possible, justificant la recepció de la documentació perquè el/la sol·licitant en tingui constància. Un cop fet això, la preinscripció ja estarà feta

Si no teniu escàner i heu de fotografiar la documentació us suggerim que per servir, per exemple, una APP gratuïta com CamScanner Escáner, ja que millora la qualitat de la còpia.

Sol·licitud amb suport informàtic:
    1. Emplenem la sol·licitud (Feu servir els navegadors Mozilla Firefox o Internet Explorer).
    2. Aquí podeu consultar el vostre IDALU, si no el teniu.
    3. Codi del centre: 08047480 – Institut Mediterrània.
    4. Un cop omplerta, la guardem com a pdf i la signem.
    5. Escanegem el llibre de família o document relatiu a la filiació.
    6. Escanegem el/s DNI del/s progenitor/s, si l’alumnes és menor d’edat.
    7. Escanegem el DNI de l’alumne.
    8. Escanegem la targeta sanitària (TSI) de l’alumne/a.
    9. Escanegem la resta de documentació que acrediti alguna prioritat.
    10. Enviem els documents, amb la sol·licitud, a la bústia de correu electrònic de l’Institut Mediterrània (a8047480@xtec.cat), indicant a l’assumpte Preinscripció 1r (o 2n) CFGS (poseu també el cicle formatiu, segons correspongui).
    11. El centre contestarà aquest correu, al més aviat possible, justificant la recepció de la documentació perquè el/la sol·licitant en tingui constància. Un cop fet això, la preinscripció ja estarà feta.

Si teniu cap dificultat, podeu venir al centre demanant

Cita prèvia (properament)

De dimecres 10 a dimecres 17 de juny, de 9:00 a 13:00 h.
Indiqueu, si us plau, el motiu de la cita a ‘Observacions’
          • Cal portar la documentació acreditativa.
          • Cal portar mascareta i guants.
          • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat. Si cal, es pot autoritzar per escrit una altra persona perquè faci el tràmit.
Dates de matrícula: de l’1 al 7 de setembre de 2020.