Preinscripció FP Grau Mitjà 2020

Cicles Formatius de Grau Mitjà

Dates de presentació de sol·licituds de preinscripció: del 2 al 8 de juny de 2020.
La presentació de sol·licituds s’ha de fer només per internet a aquest enllaç.
Feu servir els navegadors Mozilla Firefox o Internet Explorer.

Cita prèvia

Dimecres 3 de juny, de 9:30 a 12:00 i dijous 4 de juny, de 9:30 a 13:00 h.
Indiqueu, si us plau, el motiu de la cita a ‘Observacions’

PORTES OBERTES VIRTUALS dijous 28 de maig de 2020
Activitats Comercials de 17:00 a 18:00
Sistemes Microinformàtics i Xarxes de 18:00 a 19:00
Accés a través del següent enllaç:
Oferta inicial de places
Dossier informatiu
Vídeo promocional de CFGM d’Activitats comercials (fet pels alumnes)
Vídeo promocional 2

Sol·licitud electrònica:

1. Emplenem la sol·licitud (Feu servir els navegadors Mozilla Firefox o Internet Explorer).
    2. Aquí podeu consultar l’IDALU del vostre fill/a, si no el teniu.
    3. Codi del centre: 08047480 – Institut Mediterrània.
    4. La sol·licitud que s’envia queda registrada i no cal enviar-la al centre.

En el cas que s’acreditin criteris de prioritat:

1. Cal enviar escanejada o fotografiada per les dues cares a la bústia oficial del centre (a8047480@xtec.cat) la documentació acreditativa posant-hi a l’assumpte Preinscripció 1r CFGM (poseu també ‘Activitats comercials’ o ‘Informàtica’, segons correspongui).
    2. El centre contestarà aquest correu, al més aviat possible, justificant la recepció de la documentació perquè el/la sol·licitant en tingui constància. Un cop fet això, la preinscripció ja estarà feta

Si no teniu escàner i heu de fotografiar la documentació us suggerim que per servir, per exemple, una APP gratuïta com CamScanner Escáner, ja que millora la qualitat de la còpia.

Sol·licitud amb suport informàtic:

2. Aquí podeu consultar l’IDALU del vostre fill/a, si no el teniu.
    3. Codi del centre: 08047480 – Institut Mediterrània.
    4. Un cop omplerta, la guardem com a pdf i la signem.
    5. Escanegem el llibre de família o document relatiu a la filiació.
    6. Escanegem el/s DNI del/s progenitor/s, si l’alumnes és menor d’edat.
    7. Escanegem el DNI de l’alumne.
    8. Escanegem la targeta sanitària (TSI) de l’alumne/a.
    9. Escanegem la resta de documentació que acrediti alguna prioritat.
    10. Enviem els documents, amb la sol·licitud, a la bústia de correu electrònic de l’Institut Mediterrània (a8047480@xtec.cat), indicant a l’assumpte Preinscripció 1r CFGM (poseu també ‘Activitats comercials’ o ‘Informàtica’, segons correspongui).
    11. El centre contestarà aquest correu, al més aviat possible, justificant la recepció de la documentació perquè el/la sol·licitant en tingui constància. Un cop fet això, la preinscripció ja estarà feta.

CIta prèvia (NO DISPONIBLE). Dimecres 3, de 9:00 a 12:00  i dijous 4 de juny de 09:30 a 13:00 h.

Dates de matrícula: de l’1 al 7 de setembre de 2020.