FAQS – Preguntes freqüents Chromebooks (GSuite)

Visualitza aquí les preguntes més freqüents sobre els nous equips Chromebooks i la seva plataforma de control (Google WorkSpace).

En cas d’avaria com hem de procedir?

Tot l’alumne ha d’anar a l’hora de l’esbarjo al servei tècnic que oferim amb professor sdel Cicle Formatiu d’Informàtica, davant de la sala de professor. Recordar-los que tots els cursos disposeu d’aquest professor de suport Educat 1×1, dedicat exclusivament per atendre qualsevol incidència amb els equips a l’hora de navegar o treballar amb els llibres digitals.

Aquest professor intentarà resoldre el problema, en cas que no se’n surti, indicarà a l’alumne:

1. Com obtenir un equip de préstec per aquell dia, en cas que l’alumne no el tingui operatiu
    1. Li lliurarà el “full de responsabilitat de préstec” que el tutor legal haurà de portar signat l’endemà. Llavors, un cop rebut el full lliurarà un equip que es podrà emportar a casa i treballar amb ell.
    2. Mentrestant el centre enviarà a reparar de forma transparent per a les famílies l’equip,  al proveïdor. En cas d’avaria amb cost per a les famílies s’informarà prèviament a aquestes del seu pressupost.

Com imprimir des del Chromebook (new)

Aquí teniu una guia dels passos que heu de seguir.

Suport en la compra d’una impressora WIFI

Hem contactat, a tal efecte, amb el proveïdor local “Inrom Sistemes” i disposen d’alguns models d’impressora WIFI, ja comprovats per a Chromebooks (amb display), per a la vostra llar.

El telèfon d’Inrom Sistemes: 977 72 13 48

Configurar el navegador perquè no guardi les contrasenyes i evitar que un altre les pugui obtenir

Anar a les opcions de configuració del navegador i cercar “contrasenyes” / “contraseñas”. Desactivar l’inici de sessió automàtic.

Dreceres populars

• Esborrar l’historial de contrasenyes desades (Maj+Ctrl+DEL). Molt útil per si hem anotat la contrasenya a l’apartat de l’usuari i és visible per la resta.
  • Fer una captura de pantalla: premeu Ctrl+ (o Ctrl+F5).
  • Fer una captura de pantalla parcial: premeu Maj+Ctrl+ (o Maj+Ctrl+F5) i, a continuació, feu clic i arrossegueu.
  • Fer una captura de pantalla (en una tauleta): premeu el botó d’engegada + el botó d’abaixar el volum.
  • Activar o desactivar el bloqueig de majúscules: premeu Cerca+Alt.
  • Bloquejar la pantalla: premeu Cerca+L.
  • Tancar la sessió del Compte de Google: premeu Maj+Ctrl+q (dos cops).
  • Veure totes les tecles de drecera: premeu Ctrl+Alt+/.

Més dreceres al següent enllaç.