PREMIS GRÈVOL, GRÈVOL PANSIT I FAIRY CLASS

Aquest 2n trimestre, els guanyadors del concurs: Grèvol a la millor aula verda, són: primer premi per a 4t ESO B, segona posició 2n ESO A i en tercer lloc 1r ESO B. Els antipodi d’aquesta categoria o Grèvol pansit són: 3r ESO A, 3r ESO B i 3r ESO C.

Els premis Grèvol valoren les classes que millor reciclen, per fer-ho, els alumnes de l’optativa juguem net, recullen i pesen les papereres de paper i paper d’alumini que hi ha a cada aula, tots els divendres, s’anota el pes recollit i les retornen a l’aula.

Els guanyadors del concurs Fairy Class, en aquesta ocasió, són un triple empat entre les classes 1r ESO B, 2n ESO B i 3r ESO C. En aquest concurs, els alumnes de Juguem Net, cada divendres passen llista i valoren si l’aula està neta, ordenada i si es fa ús de les papereres correctament.