LA FELICITAT DURANT EL CONFINAMENT

Des de la matèria de Cultura i Valors Ètics, hem intentat ajudar als nostres alumnes en aquests moments tan difícils que hem viscut fent activitats que els ajudessin a desenvolupar l’empatia, a ser solidaris, a ser responsables i, sobretot, a valorar les petites coses, a reflexionar i a pensar en el futur.

Una de les tasques que han fet alguns dels alumnes i les alumnes de 2n i 3r de l’ESO ha girat al voltant de la FELICITAT. Els vam proposar que dibuixaren les situacions de felicitat que aconseguien a casa durant aquest temps de quarantena. Després, si a casa els donaven permís, els vam animar que enganxessin els seus dibuixos als vidres, perquè la resta de veïns poguessin admirar la seva activitat a casa.

Aquesta activitat tenia com a objectiu valorar els moments en els quals aconseguim sentir-nos bé i somriure estant tancats a casa. Us deixem alguns exemples que l’alumnat ens va fer arribar a veure si us sentiu identificats.

Adrià Pitarch i Ester Iserte