El regidor d’Educació i l’estrella mundial de waterpolo del CN Sabadell, a l’entrega de carnets TEI

El regidor d’Educació de Sabadell, Manuel Robles i el jugador de waterpolo del Club Natació Sabadell, Sergi Cabanes, que amb només 23 anys ha aconseguit dues medalles de plata com a membre de la selecció espanyola (al recent mundial de Corea del Nord del juliol passat i al campionat europeu de 2018 a Barcelona) van assistir divendres passat a l’acte d’entrega de diplomes i carnets als alumnes de 3r d’ESO que enguany tutoritzaran els alumnes de 1r d ESO en el marc del projecte TEI, Tutoria Entre Iguals. L’esportista d’elit va explicar anècdotes personals de la seva estada a Rússia com a preseleccionat per les Olimpíades de Río del 2016, entre les quals va destacar la importància de sentir-se ben acollit per afrontar nous reptes. En aquest sentit va encoratjar els alumnes a fer bé el seu paper de tutor TEI. El regidor va demanar responsabilitat als alumnes en la tasca que comporta tutoritzar als alumnes de 1r.

Més fotos