Setembre 2012 i Inici de curs 2012-2013

Documentació d’inici de curs 2012-2013: 

El 20 de juliol sâ??ha enviat un correu electrònic a les famílies de lâ??alumnat de diürn (ESO i Batxillerat) tota la informació sobre lâ??inici de curs.

Teniu  una còpia de la informació enviada a DOCUMENTS PÃ?BLICS | DOCUMENTS inici de curs 2012-2013 En concret trobareu:

Matriculació de lâ??alumnat pel curs escolar 2012-2013: 

Exàmens i matrícula de setembre de 2012

Aquí teniu el calendari dels exàmens de setembre (4 i 5) dâ??ESO i Batxillerat. Qui sâ??hagi de presentar a aquest exàmens ha de recollir el butlletí de notes el 6 de setembre i matricular-se el 7

Aquí teniu les carpetes amb la documentació per a la matriculació

Qui prefereixi recollir la documentació al centre ho pot fer a consergeria.

Lâ??alumnat de 4t dâ??ESO i Batxillerat-diürn haurà de revisar, prèviament a fer la matrícula, al taulell dâ??anuncis del centre que les assignatures que ha demanat (específiques de 4t dâ??ESO o Matèries de BTX) han estat validades pel Cap dâ??Estudis.

Tot lâ??alumnat de Batxillerat-Nocturn haurà de revisar, abans de la matricula, el seu itinerari amb el Cap dâ??Estudis de Nocturn .

Altres novetats

Lâ??horari marc definitiu que ha aprovat el Consell escolar, per a tot el diürn, és de 8h a 14,30h amb un esbarjo de 30 minuts (de 11h a 11,30h).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>