Selecció de fotos del Mercat d’Intercanvi (26/11) i del Cros de Sant Martí (28/11)

Ja teniu disponible una selecció de fotos del Mercat dâ??Intercanvi en el que van participar els nostres delegats verds el 26/11 i del Cros de Sant Martí del 28/11.

Gaudiu de les fotos

Si voleu més informació mireu la notícia completa.

Mercat dâ??intercanvi

El passat divendres 26 de novembre els delegats verds de lâ??institut van participar en un mercat dâ??intercanvi que es va fer a lâ??Institut La Sedeta amb dâ??altres instituts.

Avui en dia tots tenim a casa objectes que hem deixat dâ??utilitzar, però que encara es poden fer servir perquè mantenen la seva funció correctament. Un dels objectius dels mercats dâ??intercanvi és trobar-se per tal de veure si a algú altre li interessa allò que nosaltres ja no aprofitem. Dâ??aquesta manera, podem retrobar un sentit utilitarista dels objectes més enllà del seu valor monetari, és a dir, fem prevaldre el valor pràctic de les coses al valor econòmic.

Un altre dels objectius és donar una segona vida a lâ??objecte que intercanviarem perquè dâ??aquesta manera evitarem que es converteixi en residu.

Els mercats dâ??intercanvi són espais per relacionar-se, conèixer  gent i fomentar la convivència i la coneixença entre les persones.

El nostre institut hi ha participat, ja que un dels objectius per aquest curs de lâ??Agenda 21 escolar al nostre centre és el de la reducció de residus.

Cros de Sant Martí

Ja podeu veure les millors fotos del Cros de Sant Martí que es va fer el passat diumenge 28 de novembre a la Mar Bella amb la participació de 25 alumnes del nostre institut.

Felicitats a tots per la participació i al Lluís Solsona, a lâ??Adrià Casanovas, la Laura Pérez, lâ??Aïda López, lâ??Esteban Martín i la Marta Balaguer per aconseguir medalla.

Podeu consultar tots els resultats a la pàgina web del CEEB (www.elconsell.cat).

Animem a tothom a participar al proper cros que es farà el proper 19 de desembre al Parc de lâ??Escorxador.