Aina Salazar i Carla Moret (2n Batx B) premiades a les olimpíades de Química de Catalunya i d’Espanya.

Les alumnes Aina Salazar i Carla Moret de 2n de batxillerat B van obtenir el segon i tercer premi, respectivament, en les olimpíades de química de Catalunya el passat trimestre.

Llavors van quedar seleccionades per participar en la XXI Olimpíada Nacional de Química que es van celebrar a Castelló del 1 al 4 maig. Carla i Aina, acompanyades pel seu professor de química Pere Franch, van assistir a les esmentades olimpíades on es van reunir els 138 millors alumnes de química de batxillerat de tota Espanya i 6 de Cuba i Portugal, així com també més de 80 professors.

Els alumnes van realitzar un dur i difícil examen de química i també van aprofitar per conèixer altres estudiants de la resta del país, intercanviar experiències i passar uns bons moments.

Pel que fa als premis, Aina Salazar va obtenir una medalla de bronze en la XXI Olimpíada Nacional de Química, sent així la noia catalana millor classificada.

Enhorabona a totes dues!

L'Aina i la Carla amb els diplomes L'Aina i la Carla amb en Pere Franc (durant Sant Jordi 2008)
Els grups dels catalans a Castelló

Animo als alumnes i professors a que sâ??informin i sâ??interessin en participar en aquests tipus dâ??activitats, ja que tant lâ??alumne com el professor aprenen molt i és una experiència productiva i enriquidora per a tots.

Pere Franch
Professor de Química