Carta de Salut i Educació a les famílies d’inici de curs (Vacunació)

Us adrecem l’escrit del conseller d’Educació i el conseller de Salut en relació a l’inici de curs:

Benvolguda família,

El curs 2020-2021 vam aconseguir mantenir les escoles obertes i segures gràcies a la dedicació i responsabilitat de tota la comunitat educativa i sanitària, un èxit compartit i col·lectiu que ha estat possible per la implicació dels docents i tots els professionals de l’educació, les famílies, l’alumnat, els ajuntaments i el personal sanitari. Ara us volem demanar que continueu amb el vostre compromís per mantenir la seguretat en els entorns educatius. Volem un curs el màxim de normalitzat possible i les famílies hi teniu un paper clau garantint la vacunació dels vostres fills i filles.

La vacunació és l’única sortida a la crisi sanitària que estem vivint i ara és el torn de la població més jove, un col·lectiu importantíssim per assegurar el bon desenvolupament del curs que començarà les setmanes vinents.

Avui, a Catalunya ja s’han administrat més de 10 milions de dosis de la vacuna contra la covid. Tot i això, és necessari mantenir el ritme de vacunació i seguir amb les franges d’edat més baixes. Ara és el moment, a les portes de l’inici de curs. Per garantir la màxima presencialitat de tot l’alumnat a l’aula, cal que hi hagi el màxim de persones immunitzades. És en aquest sentit que necessitem la vostra cooperació per fer-ho possible.

La vacunació està oberta de forma contínua per a totes les persones a partir de 12 anys i tothom qui ho desitgi pot demanar cita prèvia a través de https://vacunacovid.catsalut.gencat.cat/ o pot assistir als punts de vacunació específics sense cita prèvia que es poden trobar al web de canasalut.gencat.cat.

Vacunar-se abans de l’inici de curs és un acte de responsabilitat envers un mateix o una mateixa i un acte de solidaritat amb tot el nostre entorn.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Josep Maria Argimon i Pallàs
Conseller de Salut