Taller “Com crear un Remix”

ENTI Sound forma part de l’Escola de Noves Tecnologies Interactives (ENTI) adscrita a la Universitat de Barcelona (ENTIUB). L’escola universitària imparteix el Grau oficial en Producció de Música i So per a la Indústria de l’Entreteniment. Es tracta d’uns estudis universitaris pioners en l’àmbit de la producció musical, les noves tecnologies i el disseny de so, innovadors en l’aplicació dels continguts digitals dins la indústria de l’entreteniment.

El taller ha consistit en crear un remix d’una obra musical d’actualitat (Bohemian Rapsody de Queen). A partir de les diferents pistes d’instruments, veus i efectes enregistrats, els alumnes han pogut veure com incorporar sons nous des d’un programa professional per tal de donar forma a la peça musical.