Bona diada de Sant Jordi 2020

En aquesta Diada de Sant Jordi tant diferent de les anteriors no volem deixar de compartir amb vosaltres la feina que fan els nostres alumnes  desde les seves cases.

ESO students at Eugeni d’Ors celebrated Sant Jordi 2020 by saying what reading means to them. Here you are a video with nice inspiring sentences:

Desde la matèria de visual i plàstica els següents cartells i punts de llibre:

Una de les riqueses del nostre institut és la gran diversitat de procedències del nostre alumnat. Nouvinguts i nouvingudes de molts països aterren a Badalona per construir una nova vida. Elles i ells venen a aprendre en un món nou  i en unes llengües noves,  però nosaltres també hi aprenem de les seves vides i de les seves cultures. Per això hem volgut fer un Sant Jordi intercultural que donés visibilitat a la riquesa dels seus orígens. Siguin sempre benvinguts i benvingudes!!!.