Beques d’ensenyament i esport pel curs 2021-22 de l’Ajuntament de Pineda de Mar

L’Ajuntament de Pineda de Mar ja té enllestida la convocatòria pel curs 2021-22 de les beques d’ensenyament i d’esports.

Les sol·licituds es podran presentar del 10 al 28 de maig de forma telemàtica i presencial. Per a la presentació presencial cal demanar cita prèvia a partir de dilluns 3.

El període per a demanar algunes de les modalitats de les beques serà del 10 al 28 de maig. Com en cursos anteriors es contempla la beca de material escolar i llibres de primària i ESO, beques per a llars d’infants, les beques de l’Escola de Música i de l’Aula de Dansa, les dels Casals d’Estiu i les beques per a la pràctica d’esports extraescolar organitzat per entitats esportives o AMPAS de Pineda de Mar. Per últim també es podrà demanar la beca de menjador escolar.

Enguany s’ha fet un esforç per arribar a més famílies amb aquests ajuts. La dotació de la beca de material escolar i llibres de primària i ESO s’ha augmentat dels 33.000 € de la darrera convocatòria fins als 50.000 € d’aquest any. Pel que fa a la beca d’esports extraescolars, que com a diferència d’altres anys rebran directament les famílies i no les entitats organitzadores, ha vist augmentada la seva dotació en 4.000 € fins els 24.000 €.

Presentació de sol·licituds

La presentació de sol·licituds es farà tant de forma telemàtica com presencial. Es podrà presentar telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Pineda de Mar. Si s’opta per l’opció presencial serà imprescindible obtenir cita prèvia a partir de dilluns 3 de maig a través del telèfon 937671560 o bé des de la web citaprevia.pinedademar.org.

Trobareu tota la informació a www.pinedademar.cat/beques