On som

Telèfon: 935880858
Fax:        935880558
Mail:       a8043668@xtec.cat

L’institut està ubicat al carrer Flammarion, 1, cantonada amb l’Avinguda de l’Estatut, al costat del Bosc de ca N’Oriol, en un edifici de nova construcció, dotat de les instal·lacions que la normativa més recent assenyala per impartir les matèries que requereixen activitats pràctiques d’aprenentatge.

A l’interior de l’edifici, conservem un lacus romà integrat dins l’aula d’Educació Visual i Plàstica, i ben a prop tenim altres restes, com a mostra del valor històric i arqueològic del nostre entorn.

lacus                    institut

L’institut compta amb gimnàs i pistes esportives, laboratoris de Ciències Naturals i de Física i Química, laboratori específic per al Batxillerat de Ciències, aules de Tecnologia, d’Informàtica per a l’ESO i el Batxillerat, d’Informàtica per als Cicles Formatius, de CISCO (Kit Networking, de treball pràctic) també per al Cicle Formatiu, d’Educació Visual i Plàstica, de Música, d’Acollida per als alumnes nouvinguts i una aula taller per al grup  EINA de 3r i 4t d’ESO. Compta també amb servei de menjador i biblioteca amb servei de consulta i  préstec per a tot l’alumnat.

biblio                  DSC_0204

L’institut compta amb un total de 21 grups, uns 600 alumnes i 60 professors/es. El fet de ser un centre relativament petit afavoreix les relacions interpersonals entre tots els membres de la comunitat educativa.

Escoles adscrites a l’institut:

Escola 25 de Setembre, Escola Maria Montessori, Escola Ca N’Alzamora, Escola Mossèn Cinto Verdaguer, Escola Teresa Altet