Els representants de l’alumnat en el Consell Escolar, a l’Espai Jove la Fontana

El passat 3 de març els representants de l’alumnat en el Consell Escolar van realitzar una formació preparada i dinamitzada per les entitats estudiantils.
El nostre apreciat professor Pere Guarch (participant a la comissió del professorat jubilat) va acompanyar el Julià Tudó, l’Edith Ruiz i el Miguel Gómez, que volen compartir aquestes paraules:
Julià Tudó: “Doncs ha estat una experiència molt interessant; hem conegut moltes representats d’altres instituts, ens hem donat opinions i hem compartit experiències. A més a més, des del CJB ens han donat un document amb totes les competències que implica el nostre càrrec, que ens pot ser molt útil”.
Edith Ruiz: “A mi m’ha agradat molt, ha estat una experiència molt enriquidora. He conegut gent nova, he parlat amb altres consellers i conselleres d’altres instituts i he après coses noves. Recomano que si en un futur es segueix fent aquesta activitat, els consellers que estiguin en aquell moment al centre hi vagin”.
Pere Guarch: “Els nostres alumnes han sortit satisfets de la sessió de formació, que ha consistit en el treball per grups de l’alumnat, coordinats per representants de diversos sindicats d’estudiants, amb jocs de rol i plantejament de problemes de l’àmbit escolar. Al final, cada grup de treball ha fet una petita de representació del problema que han elegit de tractar en la segona sessió”.