Alumnat de primer de batxillerat treballa la memòria de les víctimes de la Guerra Civil

Estimades famílies,

A les darreres classe d’Història del Món Contemporani i dins les Jornades per la Pau i la Memòria hem treballat aquest tema amb la visita d’Assutzena Bruach, dona de 84 anys que de ben petita va viure a Guerra Civil i després es va exiliar, vivint sota l’ocupació alemanya a França. Ella els ha explicat en primera persona els patiments de la guerra i de l’exili.

L’alumnat ha preparat una carta a l’Assutzena que aquesta ens respondrà, i hem seleccionat fragments que han llegit Ana Olmedo, Ana Umbert, Marta Rueda i Marc Garcia al acte de commemoració dels 81 anys del bombardeig de les Franqueses del 1939 organitzat per l’Ajuntament.