Informació sobre el temporal de neu

En aquest article us anirem informant puntualment de la possible afectació, si n’hi hagués, del temporal de neu sobre l’activitat escolar a l’Institut.

8:05 h – L’Institut és obert, però no podem assegurar el normal funcionament de les classes.

De moment, publiquem més avall el correu, que per indicació dels Serveis Territorials, la Direcció del nostre Institut va fer arribar ahir a totes les famílies :

“Per indicació de la directora dels SSTT al Maresme – Vallès Oriental, la senyora Carmina Pinya, us fem saber què segons informacions de Protecció Civil, les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles i el transport escolar serà anul·lat.

En cas que al vostre municipi la neu hagi quallat, i això suposi dificultats per arribar tant al professorat com a l’alumnat, els centres han de romandre oberts amb serveis mínims i caldrà informar a les famílies que no es garanteix l’activitat acadèmica normalitzada.

En cas que decidiu tancar el centre (perquè està allunyat del nucli urbà, per impossibilitat d’accedir-hi per part dels docents, perquè esteu en una zona elevada…) ens ho haureu de comunicar a la bústia de la secretària dels SSTT (secretaria_mvo.ensenyament@gencat.cat)  i informar-nos del nombre d’alumnes afectats.

Per altra banda cal que informeu a la pàgina web del centre l’estat en què es troba el centre.

Demà valorarem si es pot reprendre el servei de transport escolar a la tarda o bé fins l’endemà.
Atentament,

Montse Colell Bergé
Direcció dels Serveis Territorials al Maresme – Vallès Oriental
Departament d’Ensenyament