Visita de l’institut a les escoles del poble

Els dies 15 de Novembre i 25 de gener els alumnes de 4t de la optativa de informàtica vam anar a fer una exposició oral sobre la impressora 3D a els cursos de 4t de primària de les escoles del poble. Vam anar a l’escola Sant Martí i a l’escola Sobirans respectivament.

En l’exposició preteníem que els nens i les nenes de 10 anys coneguessin la nova tecnologia que es treballa a l’institut del seu poble. La finalitat de les sortides era que els nens s’interessessin més per la informàtica i els nous avanços tecnològics que estan revolucionant el nostre dia a dia.

Enllaç al article del Blog de l’escola Sobirans:

Enllaç a la presentació del prezi:

Enllaç a un video de l’institut de la impressora 3D:

Marta Zarzoso

Abril Saurí