Qui som el Projecte Riera

Hola a tothom!
Aquesta setmana ens presentarem un per un i us contarem una mica de nosaltres. Així ens podeu conèixer millor i podreu saber quines tasques desenvolupem a les empreses on fem les pràctiques.
Yuma keita:
Em dic Yuma, tinc 16 anys i m’agrada molt escoltar… Llegeix més»

Comencem les pràctiques a les empreses!

Divendres 7 d’octubre vam anar acompanyats pel director i tutor, Joan Duran, i en Sergi de l’ajuntament a presentar-nos a les empreses que ens han assignat a cadascú. Ens van informar de les nostres tasques, responsabilitats, horaris, etc. Havíem de començar dimecres, però com que era festiu comencem demà divendres amb moltes ganes!… Llegeix més»

SOM EL RIERA

El grup Riera el formem dotze alumnes de 3r i 4t d’ESO que participem al projecte Riera, un projecte singular de l’Institut Domènec Perramon.
Estem aquí per aprendre hàbits d’estudi, introduir-nos al món laboral i per orientar-nos cap a una formació profesional. A alguns de… Llegeix més»