Vela col.lectiva

L’alumnat de 1r d’ESO ha començat l’any 2021 amb l’activitat de vela col·lectiva que està inclosa en el programa de vela i modalitats d’esports de mar el qual l’institut Domènech i Montaner participa. Aquest programa està organitzat per l’Institut Barcelona Esports, la Fundació Navegació Oceànica de Barcelona, el Centre Municipal de Vela i el Reial Club Marítim de Barcelona.

Els alumnes han tingut la gran oportunitat de poder fer tres sessions pràctiques  de vela al mar a les instal·lacions del Centre Municipal de Vela de Barcelona.

Han pogut gaudir d’uns dies a l’aire lliure en contacte amb el mar, practicant l’esport de la vela  i compartint amb els companys/es de la classe. Ha sigut fantàstic i l’any vinent seguiran aquest programa amb l’activitat de vela per parelles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *