Portes obertes de Batxillerat

La jornada de portes obertes serà el dimecres 5 de maig a les 18:00 (enlloc del 26 d’abril)

Es demana inscripció prèvia mitjançant el CALENDARI CITA PRÈVIA. Un cop tancades les inscripcions us enviarem l´enllaç al Meet.

Per  tal  d’agilitzar  la sessió telemàtica  de  portes  obertes  i  dedicar el major temps possible a  resoldre  dubtes, us recomanem que visualitzeu prèviament la presentació del link anterior.

VISITEU VIRTUALMENT EL NOSTRE INSTITUT I CONSULTEU EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU PER AL BATXILLERAT AQUÍ:

Preinscripció de Batxillerat

Del 11 al 17 de maig de 2021 (a partir de les 9 hores): presentació de sol·licituds.

És molt important respectar les dates de presentació, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini  perdran qualsevol prioritat a l’hora d’obtenir la plaça.

Com a novetat, aquest any les famílies haureu de fer el procés de preinscripció de manera telemàtica al web preinscripcio.gencat.cat

En aquest web trobareu tota la informació entre d’altres, sobre:

Qui ha de presentar la sol·licitud de preinscripció de batxillerat?

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció tots els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que ja no imparteix el batxillerat.

St George´s Day

El nostre alumnat 3r d´ESO ha realitzat una sèrie de postals en anglès relacionades amb la festa i el vocabulari de Sant Jordi. En el vestíbul del nostre institut podeu trobar una selecció de les millors postals.