Alumnes de CFGM en pràctiques internacionals a Malta

Quatre alumnes de l’INS Domènech i Montaner de dues especialitats dels cicles formatius de grau mitjà, Instal·lacions i automatització i de Manteniment electro-mecànic, estan un mes fent pràctiques a l’empresa a Malta, dins del flux d’un projecte Erasmus+.
La finalitat és fer la Formació en Centres de Treball a l’estranger juntament amb la millora del coneixement d’una llengua estrangera, l’anglès, i de passada conèixer també un altre país amb barreja de cultura mediterrània però també amb arrels d’ex-colònia anglesa.

foto de INS Domènech i Montaner - Reus.