BORSA DE TREBALL

OFERTES:

L’Institut rep regularment nombroses ofertes d’empreses per a incorporar titulats i titulades de les especialitats que s’imparteixen en el nostre centre.

La borsa de treball està adreçada a tots els alumnes i ex alumnes, tant de Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Cicles Formatius de Grau Superior, com de Programes de Formació i Inserció (PFI) i Itineraris Formatius Específics (IFE).

També és un servei al qual es poden adreçar les empreses que busquen incorporar nous treballadors i a les quals se les pot oferir assessorament sobre els perfils d’estudis i nivell educatiu més adequats a l’oferta de treball.

ETS UN ALUMNE O EX ALUMNE I VOLS ESTAR PRESENT A LA BORSA DE TREBALL?

Envia’ns un e-mail amb el teu currículum vitae (CV) a borsa.treball@iesdimreus.cat.

Pots fer servir aquesta plantilla per generar el teu CV (plantilla CV Word) o utilitzar un altre model personalitzat.

SOU UNA EMPRESA I VOLEU INCORPORAR PROFESSIONALS?

Digueu-nos què necessiteu omplint aquest formulari (formulari Word).

Buscarem a la nostra borsa de treball els alumnes i ex alumnes que millor s'ajustin al
perfil que busqueu i ens posarem en contacte amb vosaltres.