Sortida 2n de Bat al País Basc i Atapuerca.

Els dies 16, 17 i 18 d’octubre l’alumnat de 2n de Batxillerat del nostre centre ha realitzat una sortida cultural de final d’etapa al País Basc i Atapuerca. El primer dia han fet una visita guiada al Museu Guggeheim  i un passeig pel casc antic de Bilbao. Per la tarda, el Pont de Biscaia, monument considerat Patrimoni de la Humanitat. El dijous van fer un recorregut guiat per Vitòria i una visita als aiguamolls de Salburua, declarats lloc d’importància internacional dins de la Xarxa Natura 2000. El divendres han visitat el jaciment d’Atapuerca i el casc antic de Burgos. Un viatge molt interessant, tant des del punt de vista de continguts culturals com per la cohesió i convivència entre l’alumnat.