Premis Extraordinaris de Batxillerat

L’alumne de 2n de Batxillerat del curs 2018-2019 Diego Morán ha obtingut un dels 43 Premis Extraordinaris de Batxillerat que atorga el Departament d’Educació. L’acte de lliurament d’aquests premis s’ha celebrat el dimecres 30 d’octubre de 2019 al Palau de Pedrelbes. Els premis són un reconeixement oficial a l’excel·lència dels estudiants que obtenen una mitjana de batxillerat a partir de 8,75 i es presenten a la convocatòria dels exàmens extraordinaris per poder optar a aquest reconeixement. L’acte ha estat organitzat pel Departament d’Educació amb l’assistència del 43 alumnes que han aconseguit aquesta distinció, les famílies i els representants del centres educatius.