Premis del Consell Social de la URV

El dimarts 19 de novembre es van lliurar els premis del Consell Social de la URV a Treballs de Recerca del curs 2018-2019. L’acte es va celebrar al Teatre Bartrina de Reus i el nostre centre en va rebre dos. Els alumnes guardonats van ser l’Anna Pau en l’àmbit d’Història de l’Art i el Joan Francesc Poca en el de Química. A banda dels alumnes, també van ser premiades les professores tutores, la Montse Calatayud tutora de l’Anna Pau i la M. Mercè Filella tutora del Joan Francesc. Aquests premis recullen el treball i l’esforç dels diferents Departaments i Equips Docents, alumnat i famílies.