PORTES OBERTES ESO

Benvolgudes famílies,

Properament s’iniciarà el període de preinscripció per els estudis d’ESO. En aquest canvi d’etapa tan important per als alumnes, és tradició que els centres educatius oferim les jornades de portes obertes. Amb aquestes jornades el que  volem principalment és apropar la realitat del nostre centre a les famílies del futur alumnat per tal que puguin conèixer les nostres instal·lacions, la nostra organització i resoldre així qualsevol dubte que puguin tenir.

Per tal d’adaptar-nos a la situació originada per la COVID hem organitzat diverses trobades durant la tercera setmana de març.

• El pròxim dilluns 15 de març a 2/4 de 7 realitzarem una sessió informativa virtual amb Meet per tal de presentar-nos com a centre a les famílies. Per accedir-hi, cliqueu a la imatge de l’esquerra o a aquest enllaç
  • El dimarts 16 de març de les 18:00h a 20:00h obrirem les portes del nostre centre presencialment a les famílies procedents de l’escola Montsant
  • El dimecres 17 de març de les 18:00h a 20:00h obrirem les portes del nostre centre presencialment a les famílies procedents de l’escola La Vitxeta
  • El dijous 18 de març de les 18:00h a 20:00h obrirem les portes del nostre centre presencialment a les famílies procedents de l’escola Mowgli i d’altres centres no adscrits.

CITA PRÈVIA

Per assistir a les jornades presencials, cal que cliqueu a la imatge de la capçalera o en aquest enllaç per poder sol·licitar la cita prèvia, ja que només hi pot haver 10 persones per grup de visita.

• Seleccioneu la data que correspon a la vostra escola.
  • S’han establert 2 grups de 10 persones a les 6 de la tarda i 2 més a les 7.
  • La visita està limitada a una sola persona adulta per família.
  • A l’apartat d’observacions heu d’indicar el nom de l’alumne/a i l’escola on està cursant el 6è de Primària.

Esperem trobar-nos ben aviat!