Banc dels aliments

L’alumnat de l’Itinerari Formatiu Específic (IFE) d’Auxiliar en vendes i Atenció al client del l’institut Domènech i Montaner de Reus ha organitzat conjuntament i en col·laboració amb la Fundació Banc del Aliments, un recapte especial d’aliments i de productes de primera necessitat que es portarà a terme al mateix centre per tal de que tota la comunitat educativa hi pugui participar aportant les seves donacions.

Es tracta d’una campanya de recollida especial del 20 al 24 de novembre en la qual es pretén recollir el major nombre de donacions possible en quan a aquells productes  dels quals actualment la Fundació del Banc dels Aliments de Reus en té major demanda i per tant major necessitat d’aportacions. En aquest sentit, s’ha fet èmfasi en que els participants aportin principalment llet, oli, productes de neteja i productes per infants, tots ells productes amb molta demanda i amb escasses reserves actualment al banc dels aliments.

És per això que durant els darrers dies l’alumnat de l’IFE s’ha encarregat d’explicar classe per classe el projecte a la resta de companys del centre. També s’han distribuït per totes les aules i departaments cartells explicatius amb les dades de la recollida i han fet crida a la participació.

El mateix alumnat s’encarregarà de recollir les aportacions, així com de la seva classificació i posterior donació a la Fundació Banc dels Aliments de Reus.

Per altra banda, l’alumnat del IFE també s’ha compromès a fer crida i participar activament en el Gran Recapte d’aliments que la mateixa fundació portarà a terme els propers 1 i 2 de desembre en col·laboració amb diferents supermercats i hipermercats de tot el territori. Així, el dia 1 al matí l’alumnat serà voluntari en la recollida que es portarà a terme en un supermercat proper al centre.

Des de l’IFE s’espera una gran participació i força donacions per part de tot l’alumnat i de la resta de personal de la comunitat educativa, i així poder contribuir positivament a aquesta causa solidaria.

1 comentari

1. Encarna Castro Espadas

Em sembla una molt bona iniciativa, i segur que els nois de l’Ife ho faran amb molta gana. Endavant!