B- RESOL

INICIEM B- RESOL, UNA APP PER A LA CONVIVÈNCIA

El Centre, compromès amb la millora de la convivència i benestar dels adolescents, està duent a terme un innovador programa de prevenció, detecció i intervenció enfront l’assetjament entre iguals.

L’objectiu és posar a l’abast de tothom la formació, estratègies i recursos necessaris per poder detectar i fer intervenció davant de qualsevol cas d’assetjament amb la participació de tota la comunitat escolar, en especial de l’alumnat qui actuarà com observador i agent actiu i compromès en la lluita contra l’assetjament, alhora que adquireix les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.

Com a part del programa, utilitzarem el recurs b-resol a partir ara. La presentació de b-resol a l’alumnat s’ha realitzat aquests darrers dies. B-resol és un recurs en format d’app gratuïta per a mòbils que es troba disponible tant al Google Play per Android i a l’App Store per iPhone.

Es tracta d’una solució per lluitar contra el bullying, el ciberbullying, l’assetjament, els trastorns alimentaris i qualsevol tipus de conflicte que afecti als adolescents, fent servir la tecnologia mòbil com a element innovador, perquè puguin alertar de la situació, tant les víctimes com els observadors, de manera immediata, segura i des de qualsevol lloc i moment. És una porta per demanar ajuda, a la persona del centre que els alumnes triïn, i, per defecte, de manera anònima sobre qualsevol tipus de problema.

Us recomanem que mireu aquests vídeos per ampliar la informació:

“En Pol fa un click amb b-resol” que trobareu a

“Una app contra el bullying” que trobareu a