preinscripció_batx_20/21

CONEIX ELS BATXILLERATS DEL BRUGULAT (Portes Obertes)

OFERTA DE PLACES

Consulta-les fent clic aquí

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Del 27 de maig al 3 de juny

Heu de fer la sol·licitud de preinscripció a través de l’aplicació telemàtica: ACCEDIU A L’APLICACIÓ
Heu de tenir en compte que la presentació es pot fer per:
  • Sol.licitud electrònica (amb l’IdCAT o amb el DNI electrònic). Es necessitarà l’identificació de l’alumne del RALC. FEU CLIC AQUÍ
  • Sol.licitud per suport informàtic. En aquest cas els documents que cal enviar al centre són (b7000330@xtec.cat):
Si l’alumne és major d’edat o fa els 18 anys durant l’any 2020, ha d’enviar per correu electrònic escanejat o fotografiat els documents següents:
  • El DNI o NIE de l’alumne, només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris.
Si l’alumne és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, ha d’enviar per correu electrònic escanejats o fotografiats els documents següents:
  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI o NIE de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet), només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris.
Documentació acreditativa dels criteris de prioritat. FEU CLIC AQUÍ

EXCEPCIONALMENT

En casos excepcionals que calgui portar presencialment la documentació al centre, aquest és l’enllaç a la CITA PRÈVIA
Donades les restriccions i condicionants d’aquesta preinscripció presencial, us recomanem que en feu ús només en cas d’extrema necessitat. Si veniu al centre, ho haureu de fer així:
Heu de venir una sola persona
S’aconsella que porteu la sol·licitud ja emplenada.
Heu de portar la documentació necessària i el vostre propi bolígraf
Heu de portar mascareta i guants
No podeu venir al centre si sou un grup d’especial vulnerabilitat (diabetis, malalties càrdiovasculars, hipertensió, malaltia pulmonar crònica, càncer en fase de tractament, immunodeficiència, embaràs, majors de 60 anys), si esteu en confinament o si presenteu símptomes del coronavirus
Caldrà que feu cua a la zona d’esbarjo amb un espai entre persones de 2 metres.

DATA DE MATRÍCULA BATXILLERAT

Del 8 al 14 de juliol

Comproveu la resposta del centre per saber que tot és correcte

Un cop validada la preinscripció, rebreu un correu de confirmació per part del centre amb el formulari per a la tria de matèries de modalitat.

MÉS INFORMACIÓ  _________________________

INS Josep Brugulat
972 571 431 / 643 279 486
b7000330@xtec.cat
insbrugulat.cat
@insbrugulat.cat
Horari secretaria de 10 a 14 h.
Oficina Municipal d’escolarització de Banyoles

ome@ajbanyoles.org