Matrícula Batxillerat curs 2021 / 2022

Termini: del 12 al 16 de juliol de 2021

(ambdós inclosos)

El període de matriculació per als alumnes de Batxillerat pendents d’avaluació al setembre és del 7 al 10 de setembre, ambdós inclosos.

Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant el més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Cal omplir el següent formulari (disponible a partir del 12/7): Fes clic aquí

Molt important! Llegir els passos a seguir

1. Fer el pagament de les quotes:

Procés de pagament 1r Batxillerat

Procés de pagament 2n Batxillerat

2. El alumnes procedents d’altres centres (no han cursat 4t d’ESO a l’Institut Josep Brugulat) hauran de disposar del resguard de títol d’ESO o document equivalent

3. Omplir i enviar el formulari online. Fes clic aquí

Matrícula presencial amb petició de cita prèvia per a qui tingui dificultats en el procés de matrícula virtual i/o per a qui vulgui pactar un fraccionament de les quotes. Cita prèvia, fes clic en aquest enllaç.

Només per les matrícules presencials:

Enviar el resguard de pagament a secretaria@insbrugulat.cat posant com assumpte: Matrícula 1r BAT o 2n BAT + nom i cognoms i alumne/a

Carta de l’AMiPA, la pots consultar fent clic aquí

Llibres: Com cada any, l’AMiPA gestiona la venda de llibres amb l’empresa LLIBRES TEXT.

Els socis de l’AMiPA gaudeixen d’un 15% de descompte.

L’adquisició de llibres s’ha de fer a través de la plataforma de Llibres Text del 28 de juny al 23 de juliol.

Trobareu la relació de llibres, material de cada curs i el procediment de venda a la pàgina web del centre.

La resta de documentació (Carta de  compromís educatiu i Full d’autoritzacions) es formalitzarà al setembre.

Horari secretaria de 8h a 15h.

Telèfon de consulta 872 02 05 87