Xerrada sobre el sistema tributari a l’alumnat del CFGS d’AFI

Avui dimarts 26 de març, ha vingut al nostre centre el senyor Ricard Tetas, tècnic de coordinació externa de la Delegació d’Hisenda de Girona. Ha fet una xerrada als alumnes del cicle formatiu de grau superior d’administració i finances. El senyor Ricard ens ha parlat del sistema tributari espanyol, dels impostos directes i indirectes. Els alumnes han aprofitat per poder fer preguntes sobre la declaració de la renda i altres qüestions del seu interès.
Aquesta xerrada els ha servit per poder aprofundir en el seu aprenentatge sobre el sistema tributari espanyol.