Visita del gestor cultural Francesc Viladiu a l’alumnat del batxillerat escènic

Dimecres 10 d’octubre ens ha visitat en Francesc Viladiu per fer una interessant xerrada sobre producció musical i cultural als alumnes del batxillerat escènic. En Viladiu és soci fundador de l’empresa Alter Sinergies, que es dedica a la gestió, comunicació i producció tècnica de projectes culturals i també és director artístic d'(a)phònica. Actualment a Catalunya l’alumnat d’ensenyaments superiors escull majoritàriament la interpretació (en un 80%), mentre que només el 0,7% escull gestió i producció musical, així que encara amb més motiu agraïm molt que hagi vingut a compartir la seva professió amb nosaltres.