Un any més…Fotoperiodisme i Crítica Social al Brugulat

Dijous 10 de gener en Marc Bofill de l’Associació de Fotoperiodistes de Barcelona va tornar a visitar el nostre centre. Alumnes i professors hem pogut assistir a dues xerrades: la primera, a 3r d’ESO sobre les faveles del Brasil i els nens del carrer i, la segona, a 4t d’ESO, en relació a com els mitjans de comunicació expliquen les guerres.
En Marc ha aconseguit atraure l’atenció, amb paraules clares i punyents i amb imatges molt enriquidores, sobre les desigualtats econòmiques i socials del món del segle XXI. Des del departament de socials del Brugulat volem col·laborar a construir l’esperit crític del nostre alumnat.