Sessió “El meu currículum” amb l’alumnat del Projecte Singular

Aquest dimecres 26 de maig l’alumnat de 3r d’ESO del Projecte Singular (POTS) ha assistit a un taller d’orientació encaminat a aprendre a elaborar un currículum vitae.
Un dels objectius principals del taller ha estat conèixer la referent del Servei d’Ocupació Juvenil del Pla de l’Estany, Roser Guiu, i establir un primer contacte amb aquest equipament. La Roser ha parlat del contingut i de la importància del currículum i els alumnes han après a elaborar-ne un a partir dels consells que els va donar per omplir els diferents apartats i per millorar el resultat final.
Aquest taller ha estat especialment oportú aquest any perquè els alumnes del Projecte Singular ja tindran l’edat suficient per començar a introduir-se al món laboral. Esperem que tinguin molta sort!