Reconeixement als millors resultats del Cangur 2019 de matemàtiques

Aquest dijous 21 de març es van celebrar les proves Cangur de matemàtiques a tot Catalunya i uns quants alumnes del nostre centre hi van participar.
Hi ha un total de 23 alumnes repartits entre tots els cursos d’ESO i de batxillerat que han quedat entre el 6 % dels millors de la seva categoria. Aquest dimarts 4 de juny des del Departament de Matemàtiques i de l’equip directiu, conscients del grau de dificultat d’aquesta prova, hem volgut fer un petit acte de reconeixement lliurant-los un diploma que acredita la posició en què han quedat.
Hem de destacar que 5 d’aquests alumnes (Aina Subirana Trulls, Dani Figueras Geiszinger, Gabriel Badia Estany, Arnau Padrés Masdemont i Martí Juanola Ametller) han quedat dins l’1% dels millors del seu nivell i han rebut un diploma de menció honorífica i un obsequi.
Des d’aquí volem fer arribar a tots la nostra més sincera enhorabona i els volem encoratjar per continuar gaudint de les matemàtiques més enllà de les classes!

Departament de Matemàtiques