Reconeixement a l’alumnat de 2n d’ESO pel projecte Smartpool

Tothom té dret a anar a una piscina, però les piscines estan suficientment adaptades a totes les necessitats? Com podria ajudar la tecnologia a millorar l’accés a l’aigua a persones amb necessitats molt diverses?
Aquest és el repte que a finals del curs passat es va plantejar als alumnes de 2n d’ESO com a part del projecte Smartpool, dins la plataforma Creativation Challenge. Es tractava de cercar propostes innovadores que contribuïssin a aplicar les noves tecnologies al món de les piscines.
Aquest divendres dia 15 de novembre, una representant de Fluidra, l’empresa que apadrinava aquest projecte, va venir al nostre centre per fer un reconeixement als nostres alumnes, felicitar-los per la feina feta i animar-los a seguir participant en aquest tipus d’iniciatives.