Premis del certamen “confinat” literari de l’Alzina Reclamadora

El dimecres 13 de maig, ens van comunicar els premis del XXXVIIè certamen literari Alzina Reclamadora de Fontcoberta. Com cada any, el nostre centre hi ha participat amb treballs de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat i, enguany, a banda de felicitar tots els participants, hem de donar l’enhorabona a 3 alumnes de l’institut que han obtingut premi.

Aquests alumnes són: la Martina Viñolas de 2n d’ESO, que ha obtingut el primer premi, i la Mireia Juanola de 4t d’ESO que ha obtingut el tercer premi i la Júlia Vidal el tercer premi en la categoria de batxillerat.