Participació de l’alumnat de 2n d’ESO al concurs de redacció de la Coca-cola

Com cada curs, alumnat de segon d’ESO del nostre centre ha participat al concurs de relat breu organitzat per l’empresa Coca-cola. Aquest és un dels concursos de redacció més antics del país, ja que enguany celebra la seva cinquanta-novena edició.
Dissabte 16 de març va tenir lloc la fase provincial del concurs en llengua catalana i aquest dissabte 23 de març ha estat el día de la prova en llengua castellana. Els qui passin aquesta fase, podran quedar seleccionats per la fase autonòmica i, més endavant, podrien quedar seleccionats per la fase estatal.
“Tinc la riquesa de no voler ser ric” i “Era necesario parar el tiempo” han estat les frases que havien de servir de títol o que havien de formar part del text de les redaccions en català o castellà, respectivament.
Tot un repte per al nostre alumnat que de ben segur ha superat amb gran èxit.