Nou èxit per a l’alumnat d’Arts Escèniques, Música i Dansa

Divendres passat l’alumnat de 2n del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa va representar l’obra de teatre Aquí no paga ni Déu, de Dario Fo.
L’obra és una sàtira política que el dramaturg italià va escriure l’any 1974. El text plasma una realitat encara actual, com pot ser la defensa per la llibertat de l’individu i dels oprimits, per raons de classe social, sexe o ideologia.
L’obra comptava amb 5 peces musicals, interpretades pels mateixos alumnes. Dues de les cançons eren del grup La rateta ja no escombra l’escaleta. El grup va assistir a l’espectacle i així, vam poder intercanviar impressions amb ells.
La representació va ser tot un èxit. Va tenir una molt bona rebuda per part del públic que reia en molts moments.
Felicitats a tots els i les artistes que van participar a l’obra!