L’escriptora Dolors Garcia parla del seu llibre a l’alumnat de 2n d’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO han pogut gaudir de l’explicació que l’autora, Dolors Garcia Cornellà, ha fet del seu propi llibre Diumenge al matí al peu del salze, que ha estat la lectura obligatòria del primer trimestre aquest curs. L’autora ja havia visitat altres vegades el centre perquè els seus llibres sempre han estat un èxit entre els alumnes.
La xerrada ha estat molt didàctica i interessant ja que, responent a les preguntes dels alumnes, l’autora ha pogut parlar d’aspectes curiosos de la seva biografia i de la seva professió, així com del llibre que hem llegit.
Al final de la xerrada, alguns alumnes han aprofitat per demanar-li a l’autora que els signés i dediqués el llibre.