L’empresa alemanya Festool ensenya les seves eines a l’alumnat de fusteria

El passat dimarts 23 d’Octubre, el fabricant alemany d’ eines electro-portàtils Festool, una de les millors empreses del sector de la fusta i amb presència a 68 països, va realitzar en les nostres instal·lacions una demostració sobre l’oferta d’eines de la qual disposa per treballar en el món de la fusta. De la mà dels tècnics, Jordi Berenguera i Andreas Kohl es van realitzar dues sessions, una al matí pels alumnes de 1r i 2n de Grau Mitjà i una segona sessió a la tarda per la resta d’alumnat de 3er de Grau mitjà i cicle Superior. Gràcies a aquesta demostració, tant professors com alumnes, van poder conèixer i provar les últimes novetats que ofereix aquesta empresa líder en el mercat professional del sector.
S’ha de destacar que molts alumnes van quedar sorpresos de com n’és de fàcil i ràpid utilitzar la seves eines electro-portàtils. Festool va presentar entre d’altres un dels seus trepants de bateria, juntament amb el seu gran ventall d’accessoris, que permeten fer front a diferents dificultats que poden aparèixer a l’hora de realitzar un treball. Un dels principals objectius de Festool és fer més fàcil fins i tot aquells treballs que poden semblar més complexes. Des del departament de Fusteria de l’ Institut Josep Brugulat volem agrair sincerament tot l’equip Festool.