L’Eloi Tomàs visita l’alumnat d’Arts Escèniques

Aquest dimecres 12 de desembre ens va visitar el nostre estimat exalumne Eloi Tomàs a l’aula S-4 on fem el batxillerat d’Arts Escèniques. L’Eloi és actualment el saxofonista del grup musical Hora de Joglar i també canta a Cor de Teatre, amb qui aquesta setmana ha estrenat Troia al TNC. L’Eloi va venir a fer un taller perquè enguany estem treballant un dels temes del seu últim disc i ens ha vingut a ajudar ja que l’hem d’anar a gravar aviat als Estudis Ground de Cornellà del Terri. També ens va explicar la seva trajectòria musical des que va sortir de l’institut fins al dia d’avui. Vam passar molt bona estona amb ell i li estem molt agraïts.