L’alumnat del CFGS en Disseny i Moblament presenta els seus projectes

Aquest dilluns han tingut lloc les presentacions dels projectes finals del Grau Superior de Disseny i Moblament. S’han pogut veure un total de 5 projectes de tipologia diversa fent ús de la fusta i d’altres materials.
Aquestes presentacions, que són fruit del treball intens d’aquests dos anys, servien per concloure tot un cicle d’estudi. En aquesta ocasió, s’ha explicat el concepte  i l’objectiu de projecte, s’ha ensenyat el procés de disseny i de fabricació i s’ha acabat fent referència al cost de realització. El projecte de l’alumne Gerard Villegas consistia en una taula de surf elaborada amb fusta de pawlonia, lleugera i resistent a l’aigua de mar. En Marc Aragonès ha presentat un joc constructiu per a nens i per a adults, acompanyat de l’envàs i dels fulls d’instruccions del joc. L’alumne Guillem Peña ha elaborat el disseny d’un tauler de recepció a partir de peces tallades amb el CNC. En Bernat Juan ha aportat un moble bufet d’inspiració japonesa fabricat amb tècniques tradicionals i sense utilitzar coles ni visos. I l’alumne Ramon Cerdà ha proposat un redisseny del tamboret mallorquí amb fusta corbada i seient trenat.
Cal destacar la feinada que hi ha darrere de tots aquests projectes i els bons resultats obtinguts. Tots el projectes feien molt de goig. Felicitats!