L’alumnat del CFGS de Mecatrònica Industrial s’enfronta a un procés de selecció de personal

Aquest dilluns 18 de gener l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior de Mecatrònica Industrial va assistir a un taller formatiu en entrevistes de treball i processos de selecció de personal impartit per la Dolors Pascual, tècnica municipal i experta en Recursos Humans.
Al llarg de l’activitat es va remarcar la importància de preparar no només l’entrevista, sinó també l’abans i el després. A més, es van repassar els aspectes més destacats a l’hora d’enfrontar-se a un procés de selecció amb garanties d’aconseguir la feina. El taller va finalitzar amb petits simulacres d’entrevistes de treball, cosa que va ser molt ben valorada pel nostre alumnat.
Aquesta formació complementa la ja realitzada la setmana passada sobre l’elaboració del currículum vitae i el perfil professional i culminarà amb la realització d’un Speed Dating -entrevistes de treball de curta durada- el proper 8 d’abril entre les empreses del sector i l’alumnat del cicle formatiu dual per tal de realitzar part de la formació reglada a l’empresa.