L’alumnat de cicles de grau mitjà visiten l’expojove

L’alumnat de 2n curs de grau mitjà dels tres cicles formatius del Brugulat (fusteria, electromecànica i administratiu) va visitar l’Expojove de Girona.
Van assistir a la lliçó inaugural “I després de cicles, què…”: una xerrada sobre les sortides professionals i acadèmiques a què poden optar els alumnes que acaben un cicle de grau mitjà.
Els alumnes van visitar els diferents estands de la fira i van assistir a diferents tallers/xerrades a les quals prèviament s’havien inscrit: “Instagram, la petjada digital”, “Estudiar a la UE”, “Buscar feina, però de què”, etc.
Els alumnes d’administratiu van presentar el seu projecte “d’empresa simulada” a l’estand del cicle formatiu i van fer tríptics dels productes que venien i un vídeo promocional de l’empresa creada.
Va ser una jornada carregada d’informacions que ha d’ajudar els alumnes a decidir el seu camí.