L’alumnat de 3r d’ESO i el CAS visiten el cosmocaixa

Dins la programació de física i química de 3r d’ESO, cada any s’organitza una sortida al CosmoCaixa. En aquesta visita, els alumnes han pogut passejar per la sala de la matèria, una exposició de 3.500 m², que proposa un recorregut des del Big Bang fins a l’actualitat.
Es tracta de l’exposició permanent del museu, en la qual experiments, peces reals i éssers vius proposen un viatge apassionant per l’evolució de la matèria. Amb aquesta visita els alumnes han pogut conèixer les lleis fonamentals de la de la física i com ha evolucionat la vida des dels organismes més senzills fins als més complexos a través d’experiments i demostracions. A més, els alumnes van participar en el taller “Viu l’electricitat”, que permet descobrir experimentalment com es genera, comporta i transmet l’electricitat. Un generador de 70.000 volts permet experimentar i conèixer què són les càrregues elèctriques tot visualitzant-ne els efectes més sorprenents.