L’alumnat de 2n de batxillerat a les portes obertes de la UAB

Aquest dijous 7 de febrer tot l’alumnat de 2n de batxillerat de l’institut va poder anar a la Jornada de Portes Obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona. Cada alumne es va inscriure a les xerrades dels diferents graus que imparteix aquesta universitat per tal de poder estar informats de les característiques de cada grau. Va ser una sortida organitzada dins l’àmbit d’orientació que es porta a terme cada any. Una molt bona ocasió de visitar un campus universitari, les diverses facultats, les aules i d’informar-se del funcionament d’una universitat.