L’alumnat de 1r i 2n d’ESO participen a l’Esprint de mates

Aquest 21 de febrer de 2019, els alumnes de 1r i 2n d’ESO vam participar a l’esprint de mates. La prova consisteix en resoldre 10 problemes amb el mínim temps possible i, després de resoldre’ls correctament, se’n poden fer 3 voluntàriament sense afegir més temps. Durant els 35 minuts que aproximadament vam tardar, ens vam ajudar entre tots per així poder resoldre més ràpidament els problemes. És molt emocionant, ja que si t’arrisques i contestes malament un problema, et sumen 1 minut.
Ens ho vam passar tots súper bé i esperem poder repetir l’any que vinent i millorar els nostres resultats, tot i que aquest any ja han estat molt bons perquè hem quedat entre els 30 primers de tot Catalunya.
Fes clic aquí per veure els resultats de la prova