L’alumnat de 1r d’ESO visita el poblat neolític de la Draga

Aquest dilluns 5 de novembre els alumnes de 1r d’ESO van fer una visita per conèixer el poblat neolític de la Draga. Primer de tot, els van situar a l’època en què hi havia vida al poblat (fa uns set mil anys) i tot seguit van poder veure com s’excava cada estiu, les característiques dels diversos tipus de cabanes, les eines dels neolítics i les activitats diàries. Van comprovar com es pot fer foc fregant dues fustes, o picant dues pedres de sílex, com fer una serreta i després tallar pell. Finalment, van fer un taller de fabricació d’un gratador que va quedar de record per a cada alumne. La sortida estava organitzada pel departament de socials i ha servit per completar el currículum d’una manera amena i profitosa. Cal dir que havíem patit per si el temps no ens acompanyava, perquè les prediccions amenaçaven pluja, però finalment no va ser així i vam poder realitzar correctament l’activitat.